3 augusti 2017

APELVIKEN

Sitter och tänker att snart är denna sommaren över och att en ny vardag kickar igång.
Trots att man är något nervös så ska jag njuta av den sista veckan.
Sommaren har verkligen varit ömsom sol ömsom regn och idag vräker det verkligen ner.

I söndags när jag blev hämtad av familjen i Varberg var tanken att vi skulle hänga på en lekpark och sedan dra ner till Apelviken.
Lekparken blev det inte då det kom ett skyfall, men en tur till ett halv regnigt Apelviken lyckades vi med.
Har haft oturen att de båda gångerna vi varit vid viken har det regnat.
 

Barnen sprang av sig överskottsenergin på stranden.


Lite roligt var att jag fick höra
en av mina favorit sångare repa inför ett gig.
Ola Salo.

Ha det så gott
Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra